torsdag 11 mars 2010

Det som göms i snö...


...kommer upp i tö! Kanske trodde ni att jag gått i ide, för att passa på att komma fram lagom till vårsolen? Vad jag gjort sen sist? Allt rullar på. Har avverkat en elak förkylning, haft datahaveri, börjat leda indoor walking på F&S, varit på inköpsresor och auktioner precis som vanligt. Inredningsuppdragen har ökat i antal, men något annat kan jag inte skylla på. Nu får det bli skärpning med inläggen - och det är betydligt lättare med en fungerande dator!

25 kommentarer:

Norregård sa...

Jisses, vad jag längtat efter ett inlägg från Dig!!
Äntligen;o)
Hoppas på mååååååååååånga nya inlägg med allt ditt vackra;o)

Ha det bäst!!
Kram Kram Malin

A Perfect Gray sa...

look forward to future posts!

mysiga heestrand sa...

Så härligt att du är på G.
Jag har saknat dina inlägg.
Kram Marita i Heestrand

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad glad jag blev när jag såg att du gjort ett nytt inlägg!!!

Ja, periodvis stockar det ihop sig så man omöjligt kan hinna med allt man vill :)

Det låter spännande med inköpsresor och auktioner, jag får titta in snart igen.

Kraaaam
Mia

Lilla Blanka sa...

I butiken alltså, ja hihi och på bloggen också försås ;)

Börjelundskan sa...

Hej!

Vad kul att se att du är på banan igen,...har saknat dina inlägg. Du är en av mina faffisbloggar.

Underbar stol, det är såå läckert med nån svart möbel i allt det vita.

Ha en trevlig helg. Kram Cin

Helena sa...

Helena sa....

Vad kul att du är tillbaka....

Anci sa...

Jättekul att du är tillbaka ! Välkommen !!!

Bilden är vacker och jag hoppas på att snart få se mer.

Kram till dig
Anci

[ c o y o t e ] sa...

Ja,jag håller med alla andra här..fniss..

Kram Mia

Made in Persbo...Carina sa...

Kul att du är "tillbaka"...ser fram emot nya inlägg framöver :)

Kram, Carina

Millas hem sa...

Hej!

Spännande med alla projekt! Jag tackar och bugar för fler inlägg, för du visar så mycket fint!

Kram C (Kommer snart till butiken=)

hagagården sa...

Kul med ett nytt inlägg från dig,du visar så underbart fina bilder!!!
Kram o ha en go dag.
ninni

Kallholmen sa...

Lev i full frihet med bloggen...det är underbart med inlägg och dina underbara bilder men om du inte gör nya inlägg kan man ju alltid njuta av de gamla.
kram caro

Marie sa...

Tack för ett jättetrevligt besök i din fina butik. Det var mitt mål att komma och besöka dig! Njuter av den goda tvålen och doftljuset. Min bror blev även förärad ett tvål som doftar gott även hos honom. Ha en skön helg!
Kram Marie

sommar-rummet sa...

HEJ IGEN! De va ett tag sen:-) Snyggt me svart o vitt! KRAM

Fru Tankefull sa...

Jippi! Du er tilbake! Har gledet meg veldig. Gleder meg så til Gøteborg tur! Blir i vår eller sommer:-)
Du legger ut så fantastiske bilder...
Ha en nydelig helg!
Takk for kjapt svar på mail!
Klem, Susanne

vosgesparis sa...

pech met de computer lijkt mij echt helemaal niks! ik moet eens gauw een back up maken ook ;)
Nou ga nog maar even in winterslaap tot de zon er is!
fijne zondag/

Annas skattkammare sa...

Hej Ingrid! Det låter som du har fullt upp! Förstår att inte bloggande kommer högst på listan när man har så mycket roligt att göra IRL.. =)
Ha en skön söndag!
Kram /Anna

Lilla huset på prärien sa...

hej du söta! oj vad jag har saknat dig - det var alldeles för länge sedan vi sågs tycker jag! skönt att höra att allt är bra med dig och att livet snurrar på!

stor kram jenny

Rebecca sa...

super härlig blogg men massor av vackra foton! kram

Galleri Hönshuset sa...

äntligen =)Välkomna tillbaka, du är efterlängtad..

Kram Pirre

Önskedrömmar i hvitt sa...

Så skönt att höra att du inte tänkt sluta blogga, det hade blivit lite väl jobbig abstinens mellan besöken i din butik. Ser fram emot nästa inlägg,
kram Maria

Pernilla Lindh sa...

Ska bli kul att följa din blogg. Jag va inne i din butik i höstas och den är sååå inspirerande! Vill oxå starta nånting sådant i min lilla stad ;-)

Helena Dovier sa...

Halloj Ingrid!

Kul att se att ett nytt inlägg från dig, och kul att läsa att du har mycket roligt på gång :-). Får snart ta mig en sväng till Linnéstan, tror jag bestämt :-).

Ha det så fint så länge!

Vårkram från Helena

Unknown sa...

Beautiful Art.
Apple MacBook Laptop HD Wallpaper